Rendszer Szerviz Kft

Fénymásoló, nyomtató értékesítés és szerviz

Irodaszer értékesítés

Informatikai szolgáltatások

 

 

A Rendszer Szerviz Kft-t 1995-ben alapítottuk irodatechnikai berendezések értékesítésére, szervizszolgáltatására, irodaszer ellátásra.  Fő tevékenységi körünk a kezdetektől irodatechnikai berendezések – Canon fénymásoló bérlés, nyomtató bérlés, dokumentumszkenner bérlés, értékesítés és szervizszolgáltatás. Mára teljes körű megoldást kínálunk a színes és a fekete-fehér másolónyomtató rendszereken keresztül egészen a dokumentum szkennelés – archiválásig. Képesek vagyunk az irodák teljes papír-írószer, irodaszer, irodai kisgép ellátására. Erre a célra készítettünk egy több ezer cikket tartalmazó katalógust, és üzemeltetünk egy mindig aktuális árakat használó webáruházat.

Hogy miért érdemes minket választani?

  • A Rendszer Szerviz Kft nem csak egy mobiltelefonszámon és e-mailben elérhető vállalkozás vagyunk. Számunkra fontos, hogy a cégközpont, bemutatóterem, szerviz és raktár egy saját épületben, Budapest könnyen megközelíthető részén legyen. Így kényelmes parkolási lehetőséggel várjuk kedves Partnereinket a 1039 Bp. Batthyány u. 43 alatti telephelyünkön, ahol akár ki is próbálhatják vásárlás előtt a kiválasztott terméket.Rendszer Szerviz Kft elérhetőség

  • Minden szerviz technikus kollégánknak és az ügyfélszolgálatunkon dolgozó munkatársainknak is több mint 10 éves gyakorlata van. Ez a rendszeres szakmai továbbképzésekkel kiegészülve garancia a szakmai hozzáértésünkre.

  • Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a leghatékonyabb megoldást találjuk meg az Ügyfelünk igényeire, és nem a legnagyobb, legdrágább eszközöket próbáljuk rájuk erőltetni. Nem csak „dobozokat” árulunk, hanem képesek vagyunk az általunk értékesített eszközök hosszú távú, gazdaságos üzemeltetésére is.

  • Amennyiben Nyomtató – fénymásoló bérlés mellett dönt, nálunk nem talál rejtett költségeket, mindent az elfogadott árajánlat, aláírt szerződés szerint számlázunk. Nem fogunk olyan akciókkal előállni miszerint 5-6 éves garanciát adunk akár használt gépre is feltéve, ha teljes körű üzemeltetési szerződést kötnek velünk. Mit adhatnánk garanciában, ha az üzemeltetési szerződésünk minden költséget tartalmaz? Számunkra a korrekt, mindkét fél részére előnyös hosszú távú kapcsolat a legfontosabb.

  • A multifunkciós eszközök egyre szorosabban integrálódnak az irodák számítógépes hálózatába. Ahhoz, hogy az összes szükséges funkciót zökkenőmentesen használhassuk feltétlenül szükséges a megfelelő segédprogramok (driverek) kiválasztása, telepítése, majd beállítása. Nagy gyakorlattal állunk az Önök rendelkezésére a legkülönbözőbb irodai eszközök telepítésével, konfigurálásával. Vállaljuk vezetékes és vezetéknélküli hálózatok kiépítését, levelező és fájl szerverek építését és üzemeltetését, valamint egyedi igények alapján fejlesztett nyomtatási és archiválási megoldások készítését.

0Shares
0 0